suslubocu Dlnnn oğlumun adı Musab ben çok seviyorum illa da iki kardeşin uyumlu olmasına gerek yok bana göre. Uyumlu istiyorsanız Bera olabilir o da çok güzel
Yenianneadayi2208 Dlnnn Yiğit Hamza , Berat Hamza , Ömer Hamza , Hamza Ali, Hamza Mete, Yusuf Hamza…. Hamza ve Musab isimleri ayrı ayrı zaten ağır ve güzel isimler. İkinci bir ismi daha farklı düşünebilirsiniz bence.😊
YuvarlanamayanPandaa Dlnnn ilk oğlum Muhammed Mehdi oldu buda oğlan olsa Musab koymayı istiyorduk eşimin hayalıydı bende MusabEren olarak düşünmüştüm ama kızımız oluyor çok şükür ❤️
Tosbikimm @Dlnnn Allah kısmet ederse inşallah bizde Musab Ali olarak karar verdik ki Musab tek başına çok güzel bir isim sağlıkla gelsinler inşallah 💜🤗