gamzeeee07 bakımdan kasıt evde makyajlı giyinmiş kuşanmış dolanmıyorum ama benim pijamalarımla ev kıyafetlerim ayrıdır zaten, genellikle rimelim sürülüdür çünkü sarışın olduğum için yok gibi oluyor hoşuma gitmiyor aynaya bakınca, günlük cilt temizliğimi aksatmam, kıl tüy sevmem zaten sarışın olduğum için çok öyle bir sorun yok Allahtan, temiz giyinirim yemek yaptığım kıyafeti çıkarır değişirim hemen, saçım başım karışık dolanmam kurulurken genellikle tarayarak kuruturum düz olur daha güzel oluyor o zaman öyle şeyler yani 🌸