Hanımlar merhaba. Pazartesi günü bebeğimizin kalp atışını duyduk çok şükür. Tahlillerim de yapıldı temiz çıktı çok şükür. Ama ben doktoruma bir daha ne zaman gelmem gerektiğini sormayı unuttum. Sizler kalp atışından sonra bir daha ne zaman gittiniz doktora?