bigunanneolucak Önümüzdeki bi kaç hafta içinde rahim filmi cekilicem. Aneztezisiz şekilde. Tecrübelerinzi paylaşır mısınızz🙏🏻
Birgul bigunanneolucak doktor hastane etiketinin yanında mutlaka il olmalı kurallar bu yönde. Dilerseniz doktor hastane il yapabilirim 🌸
havakcdl-48 Canım ben dört yıl önce balcalı da çekildim ama herkesin süreci farklı benim ki alttan muayne gibi olmuştu ağrım falan çok olmadı sadece içimize enjekte edilen ilaçtan birazcık kasıklarim agrimisti o kadar çok korkulacak bir şey değil bence
havakcdl-48 bigunanneolucak inşallah cnm size tavsiyem kendinizi kasıp strese girmeyin daha rahat olup biter 😁
bigunanneolucak havakcdl-48 ilk defa yaşayacagım bsey oldugu için biraz tedirginim ama olsun mecburum onu cekilmeye🥰
bigunanneolucak Burcu-2910 oraya sadece film için gidicem. Herhangi bi doktordan randevu alıp gidicem