Ayseecrin
EylulHifaa Aşının üzerinden 12 saat geçtikten sonra halsizlik uyku hali oldu bi saat uzandım geçti. Gece yattığımda ise ciğer ve sırt ağrısı yaşadım hafif öksürük ile beraber. Bu sabah ise bronşlarım dolmuş sanki soğuk almışım gibi hissediyorum ıhlamur içtim şimdi. Kol ağrım cok yok. Ama eğer aşının yan etkisi olarak ciğerlerimi böyle hissediyorsam, virüs oldugumda yaşayacaklarımı tahminn bile edemiyorum. Daha sonra olumsuz bir durum yaşarsam yazarım