Valla kizlar 3 gündür bekledim 4.40 cmden ileri açılmam yok ilgilenmiyorlar eşimi yukari çıkarmadılar kavgalar kavgalar bende çıkışımi istedim şuan doğumum başladı ama acilma olmadığı için doguramiyorum sancilarim gelip gelip gidiyor eve çıkmak istedim hastanede hiç bisey yapmadiklari için ugrasamadim yani evde açılmam olursa olsun valla 3 gündür doguramadim ne yapcam bilmiyorum nasil acilmam olur bilmiyorum NASIL acilmam olcakda doğum yapcam bilgisi olan soylesin 🤷🏻