ipek_bulde canım öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim içine kalbine huzur versin, bebeğini sana bağışlasın, 17 yaşında ve 20 yaşında 2 çocuğum oldu ikiside sezeryan bende normal doğum beklerken bebegimin suyu bitmesi sonucu kakasını yemişti ve enfeksiyon kapmisti ölmek üzereydi ve hemen kuveze koydular ben o anda ancak çocuğumu düşündüm ve baya ayrı kaldım ölümden döndü kuvezde o kadar ağlamıştı ki eve geldiğinde sesi kesilmişti bir hafta zor sesini duydum yavrumun ikincide mecburen sezeryan oldu ve ben hiç takmadım çocuklarım sağ olduğu için dua ettim, bence sende Rabbim böyle taktir etmiş ve evladımı bana bağışlamış sağ salim evimizdeyiz de ve yataktasin muhtaçsin diye düşünmeden keyfini çıkar bebeğini sev kucakla öp bu anları bi daha bulamicaksin çok çabuk büyüyor çocuklar, kötü düşünme hiç her zaman şükür et, iyi olduğun için hayatta bebeğinin yanında olduğun için geçecek bu günler ayağa kalkacaksin ve yatakta olmanın keyfini çıkar bence canın ne istiyorsa ye, üzme hiç kendini çoğu insan aynı şeyleri yaşıyor canım öpüyorum seni 😘😘😘🐥🐥🐥minik kuşun sağ salim yanında onu bağrına bas❤️❤️❤️❤️