Ben ovulasyon testi ile hamile kaldım canım. İlk önce kasığımda böyle batma hissettim sonra hafif adet belirtilsri vardı göğüs ağrısı karın bel ama en en belirgin sağ karnimda batma oluyordu meğer yerleşmeymiş 😂🤭 17 gün geçti 18 ve 19 günler de gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı