Busra7991 Merhabalar anneler ben dün test yaptjm pozitif bugun de kan test yaptirdjm değerim 857 küsüratlı çıktı ama ultrasyonda keseyi göremedik
dlrglnc Busra7991 Ben 1040 la öğrendim 2-3 gün sonra gittiğimde görmüştük oda alttan muayeneyle doktor bu değerle göremeyiz demişti bence çok normal , bi kaç gün bekleyin 🌺