Omay0707 Merhabalar kızlar 10 günlük geçikme sonunda regl olmuştum ve şuan bitti🙏 bu ay düzenli elimden geldigince iyi değerlendirmek istiyorum inşallah bu ay olur büğün 7.gün yarından itibaren gün aşırı değerlendireceğim onun dışında Yumurtlama yada sperm kalitesi için yapabilecegim önerileriniz varmı 🙂
evlatkokusu0806 Omay0707 İncir demişti doktor ama süt hormonun yüksek değilse bide yanls hatırlamıyorsam eşin keçiboynuzu pekmezi yesin demişti şuan sıkıyor olabilirim ama öyle hatırlıyorum 😅
Kbrasln Omay0707 birgebenin gunlugu sayfasi var orada yumurtlama masaj var deneye bilirsin YouTube da var ebru ceylan
Omay0707 evlatkokusu0806 😂 gecen ay incir tüketmiştim süt hormonu biraz yükseldi o yüzden bu ay tüketemem sanırım ama keçiboynuzu pekmezi deneyecegim 🙂
Deryaiso Omay0707 eşinizde hareketli sperm sayısında sorun yoksa bence takviye bir şey denemeyin ben bilinçsizce adama e vitamini içirdim doktor çok kızmıştı engelli sayısını mı arttırmaya çalıştın diye 😞 en güzel yöntem bence ovülasyon testi ile takip etmek nacizane fikrim
Bfduam Omay0707 incir kaç tane yemiştim günde canım? Soruna cevaben, bal, propolis, havuç, çiğ badem,balık, doğal gıdalar tüketmeye çalış.
Omay0707 Deryaiso ya şöyle 4 kez takip yaptım 1 kez gebe kaldım vr kimyasal oldu ovulasyon testi yaparken strese giriyorum sanırım hergün yumurtlama görecegim diye saha sonra gebelik oldu mu diye bilmiyorum öyle hissettigim için yapmama kararı aldım Eşimin sprem değerleri normaldi 🙂 bakalım inşallah olur kendilinden
Deryaiso Omay0707 inşallah olur Allah seninde kucağını doldursun bir an önce inşallah hayırlısıyla ama oluruna bırak çok düşünme gerçekten çok düşününce kafaya takınca insanın kimyası bozuluyor olmuyor hayırlısı de bekle rabbim bir an önce dualarını duyar inşallah senin için dua edeceğim
Omay0707 Deryaiso çok teşekkür ederim bu ay kafamdan atmaya çalışacagım inşallah olur duaların içn allah razı olsun senden 🥰
Omay0707 Bfduam valla kuzum ciğ olarak 3 4 tane yiyordum Burada farklı kurutmuşlar çıtır çıtır öyle baya yemişimdir şöyle diyeyim 1 er kilo almıştık kuru ve yaş 15 günde 2 kişi bitirdik😂 Söylediklerini deneyecegim teşekkür ederim 🥰
Sugarsm @Omay0707 bende bu ay gebelik elde ettiğimi düşündüm ama meğer 7 gün gecikmişim. Adetim bugün bitti ve sağlıklı yumurtlama için çalışmalara başladım :) ilk önce folik asit ilacımı değiştirdim ınfolic combiye başladım. Çok çikolata tüketiyorum bir süre yemeyeceğim. Bol su ve hayıt otu çayı içmeye başladım. Masajlar varmış birde sanırım onuda deneyeceğim.
Omay0707 Sugarsm bende bu ay sadece gün aşırı ilişki olarak değerlendirecegim folik asit vs kullanmıyorum inşallah olur kuzum ikimiz içinde 13 aydır hep o şekilde yaptım artık vitamine de ara vermeliydim o yüzden🙂🤲
Sugarsm Omay0707 İnşallah kuzum 🙏 bende 11 aydır sonuç alamadım. Doktor değiştirdim umarım bu güzel uğraşlarımızın sonunda Rabbim bizlerede mutlu haber almayı nasip etsin 🌸
Omay0707 Sugarsm amin inşallah kuzum herşey allahtan dualarımızı görür inşallah sağlıklı uzun ömürlü evlatlae nasip eder🥰🤲