Peri07 Kızlar merhaba 24 haftamdayım gece yatarken fark ettim sağ gögsümde beyaz su gibi bir akıntı vardı sizce nomal mi ?
Sosyalmom Meryem01010 normaldir benim ikincisi gebeliğim ilk gebeliğimde akmıştı bunda akmadı ama süt var yine de sıkmayın
[silindi] Bazılarında hiç olmuyormuş bazılarında erkenden oluyor benim 17. Haftadan beri oluyor doktor bir sorun olmadığını dokunmam gerektiğini söyledi olmasıda olmamasıda normalmiş yani