CaglaBe Ben oldum dört gün önce şu an çok hastayım test verdim sonucunu bekliyorum hamilelikten önce coronayi cok zor atlattım astım var nefes darlığı çok zor bişey iyikide aşı olmuşum eğer pozitif çıkarsa korkuyorum aynı acıları tekrar yaşamaktan nefes alamamak çok zor asinizi sizde olun