dilekkk555 nefret ediyorum böyle adi şerefsiz müdürlerden. Devlet vermiş bu hakkı niye direniyorsun. İste depodan öğretmeni, olmadı ücretli öğretmen gönderirler. Ama yok illa işgüzarlık yapacak adiler. 24. Haftada olduğunuza dair doktor raporunuzu, idari izne ayrılmak istediğinize dair dilekçenizi ve genelgeyi alıp müdürünüze verin. Yine olmazsa il milli eğitimle bir görüşün derim. Depolar öğretmen doluyken bu ne iş. Bakanlığa bile görüş almak üzere telefon açan arkadaşlar var.