Sukranmehmetylmz ben 6 gün öncesine kadar diyen bi test almıştım sanırım 3-4 gün kala yaptım.Çok belli belirsiz de olsa ilk çizgiyi orada gördüm var Yok arası Tabi bu beni tatmin etmedi☺️ yine adet gecikmesini bekledim geciktiği an çizgi netleşti bariz bir şekilde ☺️ Rabbim size de güzel hayırlı haberler almayı nasip etsin 🤗