14 haftaligim bugün insALLAH bende hissederim en kısa zamanda bı dün karnım da tuhaf şeyler hissettim ama bebeğe yormak istemedim kordon yada bağırsağın falandır diye hiç öyle bişey hissetmiyordum hissetmemiştim de dün tuhaf oldum ama babamizla sabırsızlanıyoruz onu hissetmeye 🙏❤️