Ogretmenanne91 Sancı görünmüyor.ustteki kalp atışı,alttaki sizin sanciniz oluyor.buradan öğrendiğim kadarıyla 😊
FatmaNur_ busragny68 benim sancilarim hep 4 ile 6 arasında oluyor. Seninki bnmkinden de düşük çıkmış . Bende tek ben böyleyim sanıyorum
Baby_mom busragny68 Benim de 39 hafta 1 gün hiç sancı yok 1 hafta bekleyeceğiz olmazsa önümüzdeki hafta suni sancı verilecek
busragny68 Baby_mom evet banada öyle dediler benim bebiş biraz kilolu o yüzden sezeryan da olabilirim