Kızlar yenidoğan için hastane çıkışından başka bir şey almadım, yenidoğan için ne almalıyım mesela kaç tane tulum kaç tane alt ust takım alıyım ? 0-3 ay yenidoğana büyük olur sanırım dimi 🤨 bir de 03 ay 3-6 ay ne almıyım 🤔 çorap,agiz mendili,zibinlar, omuz ortusu,havlumuz,beşigimiz,arabamız ve puşetimiz vs vs hepsini aldık sadece bebek kiyafetinde eksiklerimiz var ve benim kiyafetlerim alinacak o kadar ☺️ yardim edin kizlar ona gore gidip aliyim hemen bitsin o da☺️🙏