Meryem01010 Merhaba güzel anneler 35+3 haftadayim bugün kasikalrima ağrı girdi normladede giriyordu arada ama bugün bu ağrı gecmedi sanki adet olacakmış gibi ağrı olur ya yavaş yavasdan sol kasima bir ağrı girdi gecmiyo normal mi
Meryem01010 Merkun tşk ederim cnm anlamdım hergun ağrı giriyordu geçiyordu ama kaç saate beri bu ağrı gecmedi