1anne1gebe moralini bozmak istemem ama 27.haftama giriyorum hala devam ediyor,birde artık ağırlaşıyorum,halsizlik var üstümde bende çok perişan bir haldeyim,ilk üç ay da sürünerek geçmişti. Bir an önce artık doğsun istiyorum hayırlısı ile🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤦🏻♀️🤦🏻♀️