seydasenel55 39+2 sabah uyandığımda iç çamaşırımda ıslaklık vardı sızıntı şeklinde suyum geliyo olabilir mi 🤔😊
ratatosk seydasenel55 eczanede test pedleri oluyor onlardan alın ya da doktor a bugünden gidin ne olur ne olmaz
Mervearc seydasenel55 içinizin rahat etmesi için doktora gidin benimde camasirim islakti bugün gittim hemen, alttan muayene edip ped gibi bisi koydurdu yarım saat yuruyus yaptırıp kontrol ediyo sumu normal akintimi diye.
Asellinaanesi seydasenel55 Bence bekleme tatlım 1 gün önceden gitmeden hiçbir sıkıntı olmaz akan sızıntı eğer su ise bebegin enfeksiyon kapabilir riske atma
yediekim seydasenel55 büyük ihtimalle akıntıdır o yüzden streslenmeyin. Yine de bir doktorunuzla görünün iciniz rahat etsin🌸