Bende oldu, kanama ve ağrı. Acile gittim 6.6 deydik embryo gözükmüyor dedi. Düşük yapmış olabilirsin, ama Biraz beklemekte zarar yok 10gün bekleyelim dedi. Çok araştırırım o arada, bu erken dönemde vücuda çok zararı olmuyormuş geri kalan varsa. Ultrasouda üstten en geç 8+…, alttan 7+.. gözükürmüş. Beklemek kolay olmadı ama dün göre bildik ve sağlıklı, Allaha çok şükür. Inşa Allah sizde de gözükür, merak etmeyin