kbra0635 Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasona girdim. Bebeğin başında iki tane kist olduğunu söylediler ama yanında başka bulgu olmadığı ve ikili dörtlü testlerim temiz çıktığı için tek başına anlam ifade etmez genellikle 28 haftaya kadar kaybolur dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı? Şuan moralim çok bozuk bir şey olmaz demelerine rağmen anne yüreği düşünmeden edemiyorum.
Asiyes kbra0635 22 haftadayım 2 hafta önce bende gittim kalbinde parlaklık çıktı ikili testim temiz çıktı. Doktor kaybolabilir dedi ama eco fetal önerdi cuma günü gideceğim inşallah güzel sonuçlar alırız , bende taktık kafama kapanır inşallah o lekler
Erkekkannnesiii kbra0635 aynı şey hamile iken benimde basıma gelmişti kafasının 2 tarafında da var demişti doktor 20. Haftadan sonra düzelebilir de düzelmeyebilir de demişti ayrıntılı ultrasona girdiğimde çok şükür hiç biri kalmamıştı bol bol dua et canım insallah seninki de geçer 🙏🙏
Gmzsf kbra0635 bende de 2 tane kist çıktı 18.haftamda öğrendim doktor beni korkuttu fazlasıyla adam akıllı bilgilendirmedi bile geçebilir bile demedi test yapalım erken teşhis aldıra bilirsiniz gibi şeyler söyledi burda yapılan yorumları gördüm bi kaç doktora ulaştım detaylı için bekledim 21 hafta olduk yarın detaylıya giricem ama içim içimi yiyo ama eski yazılanlara da baktım şimdikilerede bakıyorum herkes kayboldu diyo inşallah sağsalim kucağımıza alırız canım
kbra0635 Asiyes insallah alırız ya şuan kafama öyle bir taktım ki çok üzülüyorum umarım bir sorun yoktur bebişler de
fysdrucr Benim bebeğimde de çıkmıştı kist 21. Haftada göründü 24. Haftada kayboldu boyu 4 mmdi, Allah’ın izniyle geçer
mutlugebeee kbra0635 aynı sekilde benimde 20. haftamda çıktı iki tane ama başka ek bulgu olmadığı için doktor çok rahat konuştu ki dediği gibi de oldu 24. haftamda geçmişti tamamen, hiiç kafanı ona takma ben çok rahattım geçiceğini bildiğim için sende kendini bunun için sakın strese sokma🥰
Ayssunn kbra0635 aynı zamanda aynı olayı yaşamışız. Ama benim doktorum sizinki gibi geçer üzülmeyin vb hiç bir şey söylemedi kilosunu söyler gibi kafasında iki tane kist var dedi o aralar neler yaşadığımızı bir biz biliriz. Sonra doktoru değiştirdik 2 doktora gittik ikisi de hiç önemli birşey olmadığını ve 1 ay içerisinde geçeceğini söyledi ve gerçekten geçti 25 haftalıkken gitmişti sakın üzülmeyin geçiyor ❤️ Şuan 35 haftalığız
Asiyes Ayssunn bende aynı dertten muzdaribim ama bana da hiç demedi geçer şöyle Böyle zehir zıkkım oldu günler her türlü kabulüm ama insan tedirgin oluyor işte
Teachermomy kbra0635 benim de 18.haftamda olmuştu bu şekilde bebeğimin beyninde iki kist ve kalbinde parlaklık çıkmıştı ikili test sonuclarim normal olmasina karşın doktorum beni biraz korkuttu bu ikisini aynı anda gördüğü için.Sonrasinda detayli ultrasona girdim orada da ayni bulgular vardı doktor amniyosentez yerine nipt testi önerdi onu yaptirdik cok şükür birsey cikmadi içimiz rahat etti.Zaten sonraki haftalarda kistler ve kalbindeki parlaklikta yok oldu.O yuzden içinizi ferah tutun zamanla yok olur o kistler
mathematician kbra0635 takmayın kafanıza, aynı durum bizde de vardı. 22.haftada kisti gördü perinatolog, 24.haftada gittiğimizde yok olmuştu kist. Hakkaten geçiyor, hiç boşuna üzülmeyin🌸
honeyland kbra0635 geçiyor canım benim bebeğimin kafasında 18 haftalıkken görmüştü doktorum üstelik saglı sollu birden fazlaydı 28 e kalmadı bile gecti gitti şükürler olsun başka bulgu takip etmediği halde bir sorun olmuyor en geç 28. Haftaya kadar geçiyor
Gmzsf Asiyes canım bugün detaylıya girdim çok şükür hiç bişey gözükmedi 45 dk kadar inceledi doktor kayboldu yani doktorun söylediklerini onada anlattım takmayın kafanıxa bazı doktorlar böyle malesefki dedi geçiyomuş yani canım içini ferah tut sende bi sonraki kontrolünde inşallah kaybolmuş olur tamamen rshatlar için