gldn065807 Sedro evet iki tane kaybım var benim pıhtılaşma yi tetikleyen hastalığımda var canim o yüzden gebeliğin başından itibaren kullanıyorum
marbling10 Sedro evet iki kaybım var, biri 37+4 te oldu, diğerinde bebek oluşmadı 10. Haftada kürtaj oldum
Bsrahb Sedro evet bir kürtajım var.Hamile kalmadan bi ay önce corasprine başladık Keseyi görüncede iğneye
ipekgumen Doktora gittiğimde 6 haftalık hamileydim o zaman başladım doğuma kadar devam dedi doktorum şuan 18. haftadayım