Fiilen çalışılması gerekiyormuş izninizin doğum sonrasına aktarılması için hastalık raporu veya yıllık izin almanız durumu değiştirmiyor maalesef bende kullanmamıştım yıllık iznimi 32-37 arası kullanırım diye şuan yıllık izindeyim ama doğum iznimin aktarılmadığını öğrendim