Gzmm14 Arkadaşlar merhaba. Etrafımda herkes hamilelikten sonra doğum kiloları verilir diyor. Benim merak ettiğim şu. Acaba hamilelik dönemi boyunca az kilo alıp, hamilelikten sonra fazlasıyla veren var mı acaba ? 😅
Nigarhacizade Gzmm14 ben de bekleyeyim 🤨Şuana kadar zorla 1 kilo aldım, inşAllah bundan sonra da çok az almaya devam ederim. 28haftayı tamamlıycaz bu hafta inşAllah❤️Bulantılarım sağolsun birşey yedirmiyor 😹
badeilemerve Gzmm14 ben 50 kilo ile hamile kaldım doğuma giderken 62 kiloydum çok az emzirebildim. Doğumdan çıkar çıkmaz 59 kiloydum zaten bebek 3 kilo sırf o çıkmış yani 😄 bazıları doğumdan sonra 10 kilo falan gitti diyor bende o olmadi ama 2 hafta sonra 57 ye dustum şu an bebek 3 buçuk aylık 50 kiloyum tekrar hiç de bir şey yapmadım ama emzirmek de kilo verdirir diyorlar. Tavsiyem emzirirken sırf süt olsun diye gereksiz şeyler yememek. Süt zaten bebek emdikçe geliyor sağlıklı beslenmek yeterli. Bence şimdiki düzeninizi devam ettirirseniz siz eski kilonuzdan bile aşağı düşersiniz bol bol sütlü günleriniz olsun 💙
Hilal-95 Gzmm14 bende merak ediyorum hemen eskısı gibi olayaım inşallah ya karnımı sıkmak için kalın korse gibi kemer aldım normal olursa takıcam onu bende suan sadce karın var oda yandan bellı🤣 6 kilomalmısım 31 haftadyım hemen sıkı sıkı şeyler giyicem 😀
Gzmm14 Nigarhacizade Maşallah size de 🥰 Bende 35. haftanın içerisindeyim 5 kilo aldım. Bulantı istifra olmadı, aksine fazla da yedim ama sanırım az ve sık yemek işe yaradı, yediklerim bebeğime yaradı. Bakalım tecrübeli anneler yazar inşallah ☺️🙏🏻
Nigarhacizade Gzmm14 bakalımm 🤷🏽♀️❤️ Bende az yiyorum ama sık besleniyorum hem de faydalı birşey gitsin diye uğraşıyorum 🌸50kiloyum şuan. Acaba doğumdan sonra daha da zayıflarmıyız
Gzmm14 badeilemerve Maşallah size ya ☺️ inşallah bizlerinde sütü olsun da emzirmekle çok veriliyor sanırım. Sadece dengeli beslenmek önemli sanırım. ☺️ Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Gzmm14 Hilal-95 Kimisi sezeryandan sonra da korse takabiliyor dikişe baskı olmaması için. Bende kilolu hamile kaldım inşallah fazlasıyla veririm 😅