lunaaa İnanın geçen sene Kasım ayında denemiştik bizde ilk olarak. Kasım ve Aralık aylarında çok stres yapmıştım. Aklımda hep hamilelik, bebek, gelişimi ve doğumu vardı. Olmadı. Olmadığında çok fazla üzülüp ağlıyordum. Daha sonra bir ay ara verelim, gerçekten düşünmek beni yoruyor kendimi toparlayıp öyle deneyelim demiştim eşime ve Ocak ayında hamile kalmışım. Şu an 35 haftalığım. İçtenlikle size tavsiye edeceğim şey stres yapmayın, çünkü gerçekten bu hamileliği etkiliyor.