Merhaba güzel anneler bugun ikili tarama sonucumu almaya gttim ve doktor bana yuksek ciktigini ve bebeğin down sendromlu olabileceğini soyle bundan emin olmak icin karindan bi sıvı aliniyor kabul ederesnz sizin rizanizla ama bu sivi alindiktan sonra düşük de olabilir dedi suyunda gelebilir dedi bn aldirmaktan yana degilim ikili taramsi boyle yuksek cikipta basina gelen varmi İzmir özele gitsem net bi sonuc alabilirmiyim nasil bi yol izlemem gerek