Dolorex93 Arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 12 gün oldu ama ben de aşırı derecede çarpıntı halsizlik baş dönmeleri var emziriyorum da sizce normal mi 🥺🥺🥺
Masal53 Dolorex93 güçlü yemek yemen lazım emzirdiğin için bebek sendeki tüm besini alıyor haliyle sende aç kalıyosun anlamadığın içinde halsiz güçsüz düşüyorsun
Ecem3334 Dolorex93 Canım kansızlık Demir eksikliği olabilir doğum da çok kan kaybediyoruz ilaçlarına devam ediyor musun
Zeynepdinc Dolorex93 çok hastalık yaşadım doğum sonrası onlar bitti ama elim ayağım tutmuyor bayılacağım sanki işrahsızım
Dolorex93 Masal53 evet canım iştahsizlık da var hiç bişey yemek istemiyorum zorla yiyorum 🥺 lohusa depresyonu mu yoksa başka bişey mi çözemiyorum
Masal53 Dolorex93 yemek yemediğin için oluyo canım sık sık yemen lazım eğer yemezsen sütün olmaz aç kişinin sütü geriler olmaz