Kızlar 7+6 hamıleyım buara asırı sınırlenıyorum beynım yanıyo resmen. 2bucum yasında kızım var ona bıle tahammulum kalmıyo napmam lazım ya bu durum benı cok yıpratıyo aglamak ıstıyorum sureklı sankı dogumdan sonra ıkı cocuga yetemeyecegımı dusunmeye basladım daha yolun cok basında olmama ragmen:(((