ezgiyavuz daha çok küçük ağzı yoruluyordur emerken, biraz bekleyip tekrar memeyi tutturun. Sizi emzik yapmış lafına bakmayın lütfen yenidoğanların sık sık emzirilmeye ihtiyacı var, sarılığı da böyle atlatıyorlar. Emzik kullanımını doktorlar 1 aydan önce tavsiye etmiyor bilginiz olsun.