selenaras https://resimyukle.io/r/BaqGMkzcOc 9+5ten hepinize merhaba kızlaaar👼🏻 siz kaç haftalık oldunuz cinsiyetlerinizi öğrendiniz mi? anlayanlar bide benim mercimeği yorumlasın bakalım, meraktan ölmek üzereyiz😄
Canselyaren selenaras Cinsiyet için cooook küçük ama kız bebekler erkeklere göre daha yavaş gelişirler kız bebek gibi
selenaras yigitegenin_annesi benim ikinci bebişim ilki oğlan onun kesesi de böyleydi bakalım ne çıkacak☺️
Seymaben yigitegenin_annesi https://resimyukle.io/r/nUZHENmf9l banada bakarmısınız 9+3 dü şuan biraz daha büyük ama olsun 😅
yigitegenin_annesi Canselyaren fasulye şeklindeyse erk yuvarlaksa kız genelde dopru çıkıyor benım fasulye şeklindeydi erkek 😄 tabi yanilma payıda var sadece bir tahmincik
yigitegenin_annesi Canselyaren yuvarlaksa kız diye biliyroum bakabilrimiyim ama cinsiyeti erkek mi siiznkinin
yigitegenin_annesi Canselyaren evet yuvatlık duruyor bana sorsaydınız kız derdim 😄hayrılısı olsun bklm
yigitegenin_annesi Canselyaren bunu bir vıdeo da gördüm doktor söylüyordu😀 ona göre yorum yapıyorum ve dorğu tahmin etitğim zamnalrfa oluyor