dlrglnc [silindi] Biz 13+3 olduk ,öğreneli 2 ayı geçti -4 le devam ediyoruz 😏 Kusma yok ama keyifle yemek yemeyi o kaddar özledim ki , yavaş yavaş düzeliyoruz artık kilo almaya başlarım diye düşünüyorum .
Onner [silindi] Ben çok yemiyorum, kullandığım vitaminden dolayı kilo aldığımı düşünüyorum, annem de bir ara vitamin hapları kullanmıştı çok kilo almıştı.
EceDrn [silindi] 18+5 haftalığız henüz hiç kilo alımı yaşamadım sadece göbiş çıktı genelde 6 7. Aydan sonra alım olduğu söyleniyor aman dikkat et canım yemene içmene gebelik şekeri riskli bişi. Bizim aileden gelen genetik bişi var zaten ben özellikle dikkat etmeme rağmen alamadım kilo ama almıcağım anlamına gelmiyor tabi ki. Çok dikkat etmek dengeli beslenmek lazım kilo alımı şimdiden varsa eğer