Kızlar 2 haftadan beri 2 gün kahverengi leke geliyor 3 gün gelmiyor ve yoğun da değil az az geliyor yani adetim 10 gün geçtikten sonra 2 hafta böyle oldu ve adet hala olamadım adet sancısı çekiyorım ve göğüslerim şişti kasıklarımda sürekli sancı var böyle olan var mı aranızda hiç 🙏