feyzaa34 ne güzel fazla birseye gerek yok🙂benimde oglum var 26 aylık, ama kız bekliyorum oyuzden çok hevesliyim güzel ciciler almaya,ama oglumdan kalan zıbın,tulum var yeni duruyor onları da kullanacam ,zaten kış bebisi olacak,30 haftada yapacam alışverişi