Mrvcnsvr kendini yorduğun için olabilir benim de o dönemlere yakın bir zaman da aynı şekilde ağrım olmuştu doktorum ayaklarını uzat ve güzelce dinlen kendini yormuşsun dedi, bide o haftalar da çok düzenli hareketleri olmuyor kuzum endişelenme 30 haftadan sonra bebeğin hareketlerini güzel takip etmek lazım o zamandan sonra uzun süre hareketsizlik iyi değil