Iyi aksamlar kizlar. Ben 32 nci haftamdayim. Ayrintili ultrosan yaptirdigim zamn doktor bebegin bobreginin birinin genis oldugunu fakat doğuma kadar gecebilecegini soylemisti. Fakat gecen hafta kontrole gittigimde doktrum genisligin devam ettigini ve benim pernatoloji uzmanina gorunmemi istedi. Gittigim doktorda canimi sikti dogar dogmaz ameliyat olmasi gerekebilir sen gordugum 4. Vakkasin faln dedi ben doktorunun yerinde olsam aminio sentez yapardim zamaninda artik yapcak bisey yok bekleyip gorcez diyince icimi huzursuz etti. Ayni problemi yasayan oldumu merak edyirum. Inşallah saglikla kucagimiza almayi nasip eder allah'ım.