Merhaba kızlar, 5+2 deyiz. Bugün doktor kontrolüne gittik kese ve bebek gözüktü ama aynı zamanda kesese hafif kanama varmış. İğne ve fitil önerdi. Haftaya kalp atışını duyarsak sorun yok dedi ama ben çok korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?