evlatkokusu0806 hiç bi şekilde risk almayın bence. Allah korusun bi şey olsa vicdan azabını siz yaşarsınız. Etraf da sizi suçlar sen yaptın diye oldu, niye yaptın diye. İngilteredeyim yüksek riskli gebelik benimki. Biz Bahçeli normal bi dairede oturuyoruz Burada Bahçeli 2 katlı güzel geniş evler var taşınalım mı diyor eşim dedm ben bu haldeyken çok riskli sen yapmazsın her şeyi ben yaparım dedi. İllaki bi şeyler yaparım duramam. Bi şey olsa vicdan azabını dindiremem boşver evi dedim .