Seymaben Kızlar 10+1 haftalık hamileyim sabah sol yumurtalıklarımda ağrı başladı aslında ağrı gibide değil sanki bi basınç varmış gibi normalmidir bu durum🤔
Mimik Oyle durumlarda hemen rahat pozisyonda dinlen, normal o agrilar, rahmin surekli genislediginden, geneligin her evresinde kasik agrilari yasiyoruz😅 Cok ciddi olsa, nefes aldiramayan turden agrin olurdu… Oyle hafif agrilar dinlemince geciyor…