bilnazo68o inanmayacaksin ama bende tek başıma oğlumu büyüttüm alnının akıyla Allah kızımıza oglumuda yine nasip etsin. normal doğurdum iyiki de normal doğurup hep oğluma bakabildim sezerynalilar malum bazısı geç kendine geliyoo ağrısı sizi çabası rabbim onlarında yardımcısı olsun
Benim sanssizligim başka Allah biliyor …
İnşallah bu gebeligimde normal doğum olur sağlıklı Bir şekilde kızımla eşime dönüp duzenim belli olur