Glstnlkmn63 Kızlar 26 haftalık hamileyim bir türlü bu akıntı geçmedi ilaç içmeme rağmen halen devam ediyor sizlerde de öyle bi sıkıntı oldu mu kokulu bide çok rahatsız oluyorum ya 😩
boncukbiranne Glstnlkmn63 27 haftallik olduk malesf var geçmek bilmiyor bu akıntı fitilde kullandım ilaçta kremde
Hatice_esila Glstnlkmn63 dr um elma sirkesini suyla karıyırıp bir gece bekleyip şırıngayla vajina içine sıkmamı önermişti çok şükür rahatladım tavsiye ederim
mathildaa Glstnlkmn63 ayaklarini sicak tut coraplarin hep olsun bide bol su ic. Ilac kısmını dr un söyler zaten
Glstnlkmn63 Elbet-birgun-kavusacagiz evet aşırı derecede enfeksiyon var fitil kullandım ilaç bitirdim 1 kutu halen de kullanıyorum ama geçmiyor
Glstnlkmn63 boncukbiranne bende fitil kullandım antibiyotik kullandım halen de ilaç kullanıyorum ama geçmiyor çok rahatsız oluyorum 😭
poyrazinannesi3547 Hatice_esila o şekilde tehlikeli değil mi ben elma sirkesi ve suyla siliyorum sadece sonra kurytuyorum
Hatice_esila poyrazinannesi3547 yok zaten kontrole gittiğim kendi drum söyledi zaten bir lt suya bir çay bardağı sirke katılacak ben bir zararını görmedim