Ozzseda Kızlar 31.haftamdayım bugün alt tarafımda böyle popo değil de sanki vajinanın orada gibi bir ağrım var yürürken falan hissediliyor kasılmış gibi sanki . Neden olur acaba endişe etmeli miyim. Dün de covid alışı oldum
damla_25 Bebek aşagıya dogru ındiginde dr baskı agrı sancı hissedersin canım benimde 35 haftada baya bastırmıstı sancı oturamıyorum bille ama ebem korkulcak birley olmadıgını bebek asagıya baskı yaptıgımı söyledi hiç korkma 😍😍