Bebeanne Erken dogum belirtileri neler arkadaslar 28. Haftada boyle bi sorunu olan varmi nasil sikayetleriniz var
Betfer Bebeanne 26 haftada oldu 28 e geçtik . Hala devam erken doğum riski bebek aşağıda kafası hiçde yukarı çıkmıyor . 26 haftada kanamam oldu şimdi devam ediyoruz bakalım ne olacak . Yürüsem ağrım artıyor o yüzden genelde dinlenme halindeyim
Birmelekannesi_38 Bebeanne geçmiş olsun canım bende 29+0 Ken kasık ağrısı ile gittim 2 cm açılma var dediler ciğer gelistirici vurdular 4 gün hastanede yattım şimdi evdeyim yatıyorum dinleniyorum progestan kullanıyorum öyle devam ediyorum stres yapma şimdi 32+1 olduk şükür 😊
Mihrimahirem Bebeanne 20. Haftadayım şimdi doktordan çıktık. Kanamam çok fazla ama çok fazla. Şu an için yaşama şansı çok düşük Ama 24 den sonra daha iyi dedi. Max her şey normal olsa bile 36 da almayı düşünüyorlardı zaten. Rabbim her şeyin hayırlısını versin İnşaallah. Dua edelim birbirimize.
Bebeanne Birmelekannesi_38 gittim hastrneye bebek ters o yuzden agri yapio dedi ntsede sanci falanda cikmadi sukur
Ela20 Bebeanne kasık bel ağrısı şiddeti giderek artar, dinlenince geçmez ağrı, regl ağrısı gaz ağrısı gibi. kusma olabilir, ıkınma hissi olabilir. Ani tansiyonun yükselmesi, kanama, lekelenme.
Mery_mery Benim de plesenta aşağıda erken doğum riskin var dedi bide sezeryan dedi 🙄22 haftalığımm 🤷🏼♀️
Bebeanne Mery_mery o haftlarda bnada oyle dedi ama sonra dinlendm ayaklarimi uzanirken hep yuksekte tuttum yormadim kendimi bidaha gttggmde yukari ckmisti