Masiva Haftadan sonra çalışabilir raporumuz varken yıllık izin kullanabiliyor muyuz? Ya da kullandığımızda 5 haftalık iznimiz doğum sonrasına aktarılıyor mu bilgisi olan var mı?
tgbsn_00 Masiva hayır canım raporluyken yıllık izin kullanılmıyor gelmedigin an doğum izininden başlıyor
Fulyabenan Doktor çalışabilir raporu verirse 37. Haftaya kadar çalışabilirsin çalıştığın o 5 hafta da doğım sonrasına aktarılır