Rmystha Kızlar 6 haftalık hamileyim daha keseyi göremedik cuma günü gideceğim ama sol kasığım ağrıyor kasılıyor sanki neden olur (kahverengi lekelerim var)
Busra2013 Rmystha valla canım bnede 7 haftalıken kasılmalar sıddetlı degıldı ama arada oluyordu 1 damla kahve akıntı geldı acıle gıttım bebek yerlesmesınden dolayı oluyor dedı ama sızınkı fazla agrı fazla akıntı varsa doktora gıtmenızı onerırım
Beyza00_ Rmystha bende 8 haftalığım canım 4. Haftadan beri lekelenmem var progestan kullanıyorum. Doktora gittin mi lekelenmen için. İnşallah keseyi de bebişide görürsünüz
Rmystha Busra2013 kahverengi lekelenmlere normal diyor. Kese daha görünmediği içinde iğne yada hap veremiyor ama ilgnç bir kasılmam var
sevgimurat Rmystha Yerleşmeye çalışıyor olabilir bol bol su iç ve lekelenme idrar yolu enfeksiyonundan da kaynaklanıyor olabilir
Busra2013 Rmystha o ben 16 haftamdayım hal agrıyor😂😂gogus agrısı normao sut bezlerı dln damarlar ole yanı annelık kolay degıl😂
Rmystha sevgimurat ne yapmam gerekir bunun için su çok içiyorum ama idrar yolu enfeksiyonu için ne yapabilirim
sevgimurat Rmystha Doktora git anlatırsın ilk bı ultrasonla bakar sonra idrar testi ister onu yaptır orda zaten varsa enfeksiyon çıkar genellikle tek dozluk toz bı ilaç veriyolar onu gece içip tuvalete gitmeden uyursun.Sonra inşallah biseyin kalmaz
Beyza00_ Rmystha evet canım bende acile gitmiştim bebek görünmeden verdi ilacı kendi doktoruma gittiğimde baya kızdı bebek görülmeden verilmez bu ilaç dedi
Rmystha Beyza00_ aynen canım başka sonuçlar doğururmuş yoksa o yüzden ilaçta istemedim yani. Doktorun kızınca bıraktın mı ilacı ne yaptın peki