Selam kızlar 20+2 hamileyim bebişim hareketlerini her gün hissediyordum. 2 gün önce yavaş tempoda 5 km yürüdüm aralıksız o günden beri hissetmiyorum. Dün sağlık ocağına kalp atışına baktırdım gayet iyiydi. Ama icime kurt düstü sizce bir sorun var mıdır