Nazoo_00 Merhabalar, ben bebek bakımı hakkında pek bir şey bilmiyorum merak ettim gece bebeklerinizi nasil emziriyorsinuz, alarm kurup 2 saatte bir mi, yoksa bebek ağlıyor mu acıkınca, ağlamadan aciktigini nasil anlarsiniz
Heather Nazoo_00 sarılık riski 20-25 güne geçiyor diye hatırlıyorum, bu süreçte 2 saatte bir en geç emziriliyor sonrasında bebek uyanıp istedikçe.
Gull_94 Nazoo_00 ılk ıkı ay ıkı uc saatte bır emzırdım ben sarılık vs rıskıne karsı ck skur ıkısıde hıc sarılık olmadı bı sure sonra zaten buyudukce emme aralaeı uzuyo gece beslenmesıde dogal olarak yanı ıkı ay boyunca ıkı uc saatte bır emsırın doyana kadar zaten hep ıkı saat aralık olmuyo yarım saatte bır on dk da bır de emmek ıstyolar gece uykusunu gozlemleyın kendısı uyanmıyosa sız alarm kurarsınız
Ilayda11 Bebeğin ne kadarlık oldugu ile alakalı 20 gun e kadar alarm kurdum 2 saate bir kalkıyodum daha sonrasında kendısı acıkınca benı kaldırmaya basladı 🥰
Gull_94 Nazoo_00 denebılır evet ılk bır ay mutlaka sız ıkı en fzla uc saatte bır doyana kade emzırmelısınız gecede dahıl ondan sonra buyudukce bu aralık uzar zaten suan sort aylık olmaya az kaldı bızım gecelerı dort saat uyursa uyanmayacak gbıyse ben emzırıyorm uyandırıp olmazsa sabaha karsı kendısı uyanıyo zaten bunu daha net bebek dogduktan sonra kılo alımı takıbıne gorede ayarlayablrsınız