Slm bayanlar,pazartesi kontrolüm vardı nstye girdim rutin olarak,kasılmalarım çıktı ben çok bişey farketmedim sadece sabah ağrım vardı biraz o kadar,doktor serum verdi şimdi kasılmaları biraz engelleyelim dedi.Serumdan sonra kasılmalarım azalmış sanırım.Acaba erken doğum yapar mıyım biraz endişelenmeye başladım.