Eda-5807 Ilayda11 doğumdan sonra dıye bılıyorum benım karnım çok kötü ve aşırı derece kaşınma var ne yapsam gecmıyor
Ilayda11 Eda-5807 kız ben dogum yaptım karnımda catlak yok bacaklarımın yanlarında var ama kızarıklık geçmedii 🥰
Eda-5807 Ilayda11 yanı hemen geçmez belki bende bilmiyorum ki benımde suan karnım harıta gıbı vede çok kaşınıyor hep yara oldu