Arkadaşlar adet sancısı gibi sancım var. Doğum sancısı nasıl bir şey bilmiyorum. 34+4 günlüğüz. Yarına randevum vardı ama doktorum rapor almış ve randevum iptal edildi. Başka doktora almak zorunda kaldım ama şuan adet sancısı gibi sancım var su veya nişan yok. Otururken daha şiddetli sanki.